e-bilten

Dobiti dobro službo – sreča ali strategija?

kako do zaposlitveVsekakor ima ob dvojnosti v naslovu tega zapisa, na eni strani pasivnost, morda tudi občutek nemoči, vdanost v usodo, na drugi strani pa načrt in cilji in odločenost za trdo delo, prednost iznajdljivost: prednost imajo iznajdljivi iskalci zaposlitve, ki delo iščejo proaktivno in samoiniciativno.

Iznajdljive iskalce zaposlitve imajo delodajalci najraje, saj ti že s svojim aktivnim pristopom pokažejo energijo, samoiniciativnost, podjetnost in pogum. Pri tem pa bi se verjetno strinjali: danes nikakor ni dovolj iskati priložnosti samo po tradicionalnih poteh in prek razpisanih delovnih mest, nujno je treba spremeniti tudi metode in taktike iskanja službe in jih prilagoditi novi realnosti.

Uspešne metode iskanja službe so danes drugačne. Seveda so še vedno potrebna tudi osnovna orodja, kot so življenjepis, spremni dopis in drugo, a način iskanja dela je danes drugačen. Enak je velikemu kompleksnemu projektu, veliki trženjski akciji, ki zahteva skrbno načrtovanje, strateško razmišljanje, časovno planiranje … Tako, kot to velja za katerikoli drug projekt.

Kako bi se, denimo, lotili trženjske kampanje »Iščem službo«?

Preberi več

Učinkovito sodobno vodenje: proaktivno upravljanje sprememb

vodenje in spremembeVečkrat slišimo reči Spremembe so edina stalnica. A kaj to pomeni v praksi?

Pomeni to to, da delamo spremembe zaradi sprememb samih, da se nekaj dogaja samo zato, da nam ni dolgčas? Vse prej kot to! Učinkovito upravljanje s spremembami pomeni, da znamo spremembe sprejeti kot izziv in kot priložnost, pomeni, da znamo slog vodenja prilagoditi novim razmeram na trgu in da ne čakamo, da se bo nekaj zgodilo samo od sebe, ker se ne bo, ampak smo proaktivni.

Učinkovito upravljanje s spremembami namreč danes predstavlja pomembno konkurenčno prednost posameznika, vodje in podjetja. Pri tem pa je ključno, da najprej ponotranjimo spremembe in sami pri sebi sprejmemo novo miselnost, šele za tem lahko s spremembami upravljamo tudi navzven.

Torej imamo 3 možne poti, ki jih lahko izberemo na poti sprememb:

Preberi več

Uradni list pripravlja že 5. Kongres javnega naročanja

URL logo»Kdor hoče, najde način, kdor noče, najde izgovor,« je življenjsko vodilo Matjaža Peterke, direktorja družbe Uradni list, ki jo večina razume le kot publikacijo z najnovejšimi spremembami slovenske zakonodaje in drugih predpisov. Ker delo Uradnega lista obsega še veliko več, smo direktorja družbe povprašali o drugih dejavnostih, ki jih izvajajo. Matjaž Peterka je direktor Uradnega lista od julija 2014, pred tem pa je 13 let deloval v družbi Mercator, kjer si je nabral tudi bogate mednarodne izkušnje, med drugim kot prokurist na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, nazadnje pa bil pomočnik izvršnega direktorja informatike. Vodenje Uradnega lista je zanj nov izziv v karieri, saj, kot pravi, Uradni list ni zgolj »rumeni papir, kjer beremo objavljene zakone«.

Uradni list večina pozna kot publikacijo z najnovejšimi slovenskimi zakoni in drugimi predpisi. Vendar to ni vse?

Še zdaleč ne. Vsekakor je pravočasno in pravilno informiranje in objavljanje predpisov del poslanstva podjetja, saj nas javnost po tem najbolj pozna. Še zdaleč pa to ni vse. Velik poudarek namenjamo predvsem izobraževanju. Že več let namreč organiziramo raznovrstne izobraževalne dogodke, tako seminarje kot kongrese, ki so namenjeni širokemu krogu javnosti. V večini primerov se osredotočamo na izobraževanja tistih kadrov, ki so najbolj izpostavljeni vplivu zakonskih sprememb. Pri tem sodelujemo s strokovnjaki s posameznih področij, ki svoje izkušnje in znanje, predvsem pa primere dobre prakse prenašajo na udeležence izobraževanj. Trudimo se, da udeležencem naših dogodkov vedno pripeljemo najboljše strokovnjake s posameznih strokovnih področij. Že 70 let smo tudi založnik pravne literature na slovenskem trgu.

Preberi več