5 nasvetov za podjetnike1.    Investigate/raziskovanje

Opazuj ljudi. Kako se obnašajo? Kaj delajo? Kaj jih moti? Kaj si želijo? Odkrivaj njihove potrebe. Pridobi si relevantne informacije. Z drugimi člani svojega tima deli vse podatke in občutja. Bistveno za razumevanje na tej, začetni točki: v današnjem svetu ne prodajaš tistega, kar znaš narediti. Prodajaš tisto, kar ljudje kupujejo. Se boš že naučil/-a, kako to narediti (oziroma urediti).

2.    Define/opredeljevanje

Odloči se in razvij svoj izziv. Potrudi se ga razumeti. Izziv razčleni v manjša, bolj obvladljiva izhodišča in jih jasno redefiniraj.

3.    Envision/zamišljanje

Čas za ustvarjalno razmišljanje. Predstavljaj si veliko možnih načinov, kako bi se lahko soočil/-a z izzivom. Pomagaj si z orodji ustvarjalnega (Pečjak) ali lateralnega (de Bono) razmišljanja. Razmišljaj v timu, ki ga sestavljajo tudi ljudje, ki o izzivu ne vedo nič. Želimo čim več alternativnih rešitev in idej. In nobenega ocenjevanja in kritiziranja. Raziskuj neverjetno, nesmiselno in nemogoče. Gradi na idejah drugih. Vsaka šteje.

4.    Appraise/vrednotenje

Čas za ovrednotenje vseh nabranih idej. Skupaj s preostalimi člani tima jih razvrsti glede na izvirnost, vrednost in izvedljivost. Tako izberete ideje, ki so za vas najboljše.

5.    Start!/začetek

Predstavi in ob tem prodaj idejo vsem, ki se jih tiče. Mobiliziraj jih, da pripravite načrt udejanjanja. Akcija!

Še glavni nasvet:

Sprejemaj hitre odločitve: da ali ne. In potem pojdi hitro v izvedbo.

Več se boš naučil/-a iz lastnih napak kot iz tujih uspehov. Zato raje naredi veliko napak.

Nagrajuj uspehe, praznuj neuspehe, kaznuj neaktivnost!

Vir: Po modelu I. D. E. A. S. Dimisa Michaelidesa zapisala njegova licencirana trenerka mag. Nastja Mulej, izobraževanje 12 dejavnikov inoviranja od 18. 9. vsak petek zjutraj na GZS.