Pogosta vprašanja
Splošna vprašanja
- Zakaj bi kupil UL info tok, če so informacije o javnih naročilih prosto dostopne?
Z UL info tokom vam ni treba vsak dan preverjati vseh na novo objavljenih javnih naročil, saj sproti dobivate obvestila o vsem, kar izberete v svojem profilu. UL info tok za vas sledi izbranemu javnemu naročilu in vas najpozneje v treh urah po objavi obvesti o vsaki objavi, popravku, odgovoru na vprašanje, ki jih v zvezi z naročilom postavijo drugi zainteresirani ponudniki.
- Zakaj bi kupil UL info tok, če je Uradni list Republike Slovenije brezplačno dostopen na spletnih straneh?
Z UL info tokom sami izberete tematiko zakonodaje, o kateri želite biti sproti obveščeni. Z UL info tokom ste takoj obveščeni o izidu vsake številke Uradnega lista Republike Slovenije ter pregledujete tako uredbeni (predpisi) kot razglasni del glasila (javni razpisi, javne dražbe ...). UL info tok vam omogoča tudi shranjevanje predpisov v priročnem PDF formatu in pregledovanje v arhivu zakonodaje vse od leta 1991.
- Na kakšne načine me obvešča UL info tok?
Način obveščanja za javna naročila in zakonodajo si nastavite v profilu. Obvestila vam pošiljamo na e-naslov, ki ga navedete v svojem profilu, lahko pa vam pošljemo tudi sporočilo SMS, ki vas opomni na novo obvestilo v e-nabiralniku.
- Sem naročnik na storitev UL info tok in ne prejemam nobenih obvestil.
Za prejemanje obvestil se prijavite na spletni strani www.ulinfotok.si in označite izbrane rubrike v nastavitvi Moj profil.
Brezplačni preizkus
- Ali lahko najprej brezplačno preizkusim UL info tok?
Da, seveda, tako boste najbolje in hitro lahko spoznali njegove prednosti. Prijavite se za 14-dnevni brezplačni preizkus.
- Koliko časa lahko brezplačno preizkušam UL info tok?
Brezplačni preizkus traja 14 dni. V tem času si ustrezno lahko nastavite svoj profil, hkrati pa lahko že preverite, ali so nastavitve primerne glede na obvestila, ki jih prejemate.
- Kako aktiviram brezplačni preizkus?
Po opravljeni registraciji kliknite Preizkusi UL info tok.
- Ko se želim prijaviti za brezplačni preizkus, dobim sporočilo, da se ne morem prijaviti. Kako naj to razumem?
Brezplačni preizkus ste že izkoristili, zato se je podatek o tem ohranil v sistemu.
- Ali lahko preizkusim v tem obdobju preizkusa kako deluje e-komentar?
Da, v času preizkusa lahko pregledate tudi e-komentar.
- Ali lahko preizkusim obveščanje o pogodbah objavljenih s področja javnega naročanja?
Da, tudi obveščanje o pogodbah lahko preverite v tem preizkusnem obdobju.
- Ali lahko preizkusim obveščanje o insolventnih postopkih?
Da, tudi obveščanje o insolventnih postopkih lahko preizkusite.
- Kakšna je razlika med brezplačnim preizkusom in redno, plačljivo uporabo UL info toka?
Med brezplačnim preizkusom so vam na voljo vse funkcionalnosti, ki jih uporabljajo redni registrirani uporabniki, tako da v celoti lahko preverite uporabnost UL info toka za svoje potrebe. Brezplačni preizkus lahko uporabljate 14 dni, naročnina za redno uporabo pa vam omogoči časovno neomejeno uporabo, s podaljševanjem za eno leto
- Nočem se registrirati za brezplačni preizkus, ker se bojim, da se potem ne bom mogel odjaviti.
Brezplačni preizkus vas ne zavezuje na noben način, tako tudi ne k plačilu storitve. Ko poteče 14 dni, vas o tem obvestimo. Nato se sami odločite, ali boste prešli na redno, torej plačljivo uporabo UL info toka ali ne.
- UL info tok sem preizkusil in sem z njim zelo zadovoljen. Kako se lahko naročim za redno uporabo?
Po 14-dnevni brezplačni uporabi vas bomo po e-pošti povabili k redni uporabi UL info toka, lahko pa kliknete tudi na gumb Naroči storitve na osnovni strani UL info toka, da boste preusmerjeni na postopek naročila storitve.
Urejanje profila
- Kje najdem nastavitev Moj profil?
V zgornji menijski vrstici na skrajni desni strani se vam po prijavi prikaže vaše uporabniško ime. Z odprtjem menija imate na voljo informacijo o tem, do kdaj velja vaša naročnina, prav tako pa imate dostop tudi do nastavitve Moj profil in do odjave.
- Kako spremenim nastavitve osebnega profila?
V nastavitvi Moj profil vnesite nove podatke. Sistem bo zaznal spremembe in vas opomnil, da jih potrdite s klikom na gumb Shrani. Rezultat nastavitev takoj lahko preizkusite s klikom na gumb Predogled.
- Kako lahko spremenim e-naslov za obveščanje med letnim dopustom?
V nastavitvi Moj profil spremenite nastavitve elektronskega naslova in jih shranite s klikom na gumb Shrani.
Naročnina
- Kako se naročim na UL info tok?
Za naročilo je najprej obvezna registracija. Po prijavi na spletni strani www.ulinfotok.si kliknite Naroči storitev in izpolnite obrazec. Po zaključku boste na svoj e-naslov prejeli ponudbo in po plačilu ponudbe bo storitev začela delovati.
- Prek spletne strani sem naročil storitev, vendar ta še ne deluje.
Storitev se bo aktivirala po plačilu ponudbe, ki ste jo prejeli ob naročilu. Če ponudbe nimate, nas pokličite.
- Ali lahko kupim samo dostop do e-komentarja?
Ne, dostop do zakonov z e-komentarji lahko kupijo le naročniki na storitev UL info tok.
- Ali lahko kupim samo dostop do obveščanja o objavljenih pogodbah s področja javnega naročanja?
Ne, tudi ta del obveščanja lahko kupijo le naročniki na storitev UL info tok.
- Ali lahko kupim samo obveščanje o insolventnih postopkih?
Ne, na obveščanja o insolventnih postopkih lahko kupijo le naročniki na storitev UL info tok.
- Kaj je vključeno v naročnino storitve UL info tok?
Naročnina na storitev UL info tok vsebuje:
- obveščanje o slovenskih in mednarodnih javnih naročilih,
- sledenje izbranim javnim naročilom od začetka objave, obveščanje o morebitnih popravkih, spremembah, vprašanjih in odgovorih, do odločitve o izbranem ponudniku in obvestila o morebitni revizijski odločitvi,
- obveščanje o novih izdajah uradnega lista, o izbranih rubrikah predpisov in o slovenskih in mednarodnih javnih razpisih,
- shranjevanje izbranih predpisov v pdf obliki.
- Danes smo plačali naročnino za UL info tok, sistem pa nas obvešča, da naročnina ni sklenjena.
Storitev začne delovati naslednji dan po plačilu, in sicer po 12. uri.
- Koliko časa lahko uporabljam UL info tok?
Naročnina na UL info tok velja leto dni. Pred iztekom tega roka vas bomo obvestili o skorajšnjem izteku naročnine, tako da jo boste lahko pravočasno podaljšali.
- Kako podaljšam naročnino za UL info tok?
Račun ste/boste prejeli en mesec pred potekom naročnine. S plačilom računa se storitev avtomatsko podaljša.
- Sem že naročnik UL info toka in bi želel kupiti dostop do e-komentarja (obveščanja o objavljenih pogodbah, obveščanja o insolventnih postopkih in/ali udeležbo na izobraževanju). Kako izpeljem nakup?
Na spletni se prijavite z uporabniškim imenom in geslom. Po prijavi kliknite na »Naroči storitve«, kjer izberete želeni nakup.
Javna naročila
- Ali UL info tok objavlja tudi razpisno dokumentacijo za javna naročila?
Za večino javnih naročil je na UL info toku objavljena tudi razpisna dokumentacija. Dokumentacijo najdete pri opisu posameznega javnega naročila s klikom na ikono in jo lahko tudi shranite. Za vsa druga javna naročila, za katera objavitelj v času objave javnega naročila še ni pripravil razpisne dokumentacije, pa je na UL info toku objavljena hiperpovezava (ikona ) do spletne strani objavitelja, na kateri je mogoče najti razpisno dokumentacijo.
- Kako sledim popravkom objav javnih naročil, ki me zanimajo?
V povzetku izbranega naročila se s klikom na ikono vključi sledenje javnemu naročilu. Prav tako sledenje lahko vključite z izbiro številke javnega naročila v okviru Mojega profila v segmentu Nastavitve obveščanja o javnih naročilih. Na tem mestu je dostopen seznam vseh javnih naročil, ki jim sledite, prav tako pa sledenje lahko tudi izključite.
- Kako sledim javnim naročilom enega ali več naročnikov?
Sledenje naročniku lahko vključite v okviru Mojega profila v segmentu Nastavitve obveščanja o javnih naročilih. Na tem mestu je dostopen seznam vseh naročnikov, ki jim sledite, prav tako pa sledenje lahko tudi izključite.
- Kje je na ogled celotno besedilo javnega naročila?
Povzetek javnega naročila je na ogled na seznamu javnih naročil na UL info toku, s klikom na ikono , celotno besedilo pa je prek linka na številki NMV/JN v povzetku javnega naročila objavljeno na Portalu javnih naročil.
- Že pred 14 dnevi sem se naročil na UL info tok, zakaj še vedno nisem prejel nobenega obvestila o javnih naročilih?
Preverite nastavitve v Moj profil – morda ste obveščanje nastavili na zelo ozko področje, ki mu objave v tem času niso ustrezale. Svoj profil poskusite razširiti še na pogoje, ki bi vas utegnili tudi zanimati. Izbiro lahko preverite s klikom na gumb Predogled.
- Ali lahko objavitelju javnega naročila zastavim vprašanje?
Na predogledu obvestila o naročilu je informacija o časovnem okviru postavljanja vprašanj objavitelju, prav tako pa tudi povezava z obrazcem za postavljanje vprašanj na Portalu javnih naročil.
- Že dve leti nismo bili izbrani za nobeno javno naročilo, zakaj bi bili še naprej naročeni na UL info tok?
Vsekakor so vaše možnosti veliko boljše, če ste z UL info tokom redno in pravočasno obveščeni o vseh javnih naročilih, ki ustrezajo vaši dejavnosti. Za ustrezno pripravo ponudbe so poleg tega zelo pomembni še ažurirani pogoji sodelovanja pri javnem naročilu, za to pa morate biti pravočasno seznanjeni tudi z vsemi morebitnimi popravki in odgovori na zastavljena vprašanja. In prav o tem vas ažurno obveščamo z UL info tokom.
Uradni list Republike Slovenije
- Katere funkcionalnosti mi za iskanje po številkah Uradnega lista Republike Slovenije omogoča UL info tok?
Registrirani uporabniki storitve UL info tok lahko dostopajo do razširjenega iskalnika. Ta iskalnik poleg funkcionalnosti osnovnega iskalnika omogoča iskanje po polnih besedilih objav, torej po ključnih besedah ali besednih zvezah, to pa pomeni, da vam ni treba brskati po posameznih publikacijah. Razširjeni iskalnik omogoča tudi iskanje po objavah v razglasnem delu glasila Uradni list Republike Slovenije.
- Zakaj v kazalu ne morem odpreti dokumentov .pdf, čeprav sem naročnik na UL info tok?
Za vpogled v datoteko .pdf predpisa morate biti prijavljeni. Če ste prijavljeni, vendar še vedno ne morete odpreti datoteke .pdf, datoteko shranite na svojem računalniku in jo nato odprite.
Mednarodna javna naročila
- Kako nastavim obveščanje o javnih naročilih, objavljenih v posamezni državi?
V svojem profilu na zavihku Moj UL info tok kliknite na zavihek Nastavitve obveščanja o mednarodnih javnih naročilih in izberite države, v katerih vas zanimajo objave javnih naročil.
E-komentar
- Ali je vsebina e-komentarja ZJN-3 enaka vsebini tiskane izdaje komentarja?
V elektronskem komentarju ZJN-3 je v celoti povzeta vsebina tiskane izdaje komentarja ZJN-3 in nadgrajena z drugimi vsebinami (odločbe DKOM, druga zakonodaja s področja javnega naročanja …). V prihodnosti bodo zakonodajni vplivi in spremembe ZJN-3 vplivale na vsebino elektronske verzije, in sicer bodo predpisi posodobljeni, komentar zakona pa ustrezno zakonodajni spremembi spremenjen.
- Zakaj bi kupil e-komentar, če že imam knjigo?
Elektronski komentarji se bodo nadgrajevali z vsebinami, medtem ko tiskana oblika ostaja v prvotnem stanju. Do elektronskega komentarja boste lahko dostopali kjerkoli, tako preko računalnika kot preko mobilnih naprav.
- Ali je dostop do e-komentarja vezan na določen računalnik?
Ne. Do e-komentarja lahko z vašim uporabniškim imenom in geslom dostopate s kateregakoli računalnika in mobilne naprave.
- Ali lahko do e-komentarja dostopam tudi z drugih mobilnih naprav?
Da. E-komentar ZJN-3 je prilagojen tudi za mobilne naprave.
- Ali si lahko shranim celoten e-komentar na računalnik ali ga pošljem po e-pošti?
Ne. Dostop do e-komentarja je mogoče le preko strani www.ulinfotok.si
- Ali je možen preizkus e-komentarja?
Da. E-komentar lahko hkrati, z vso ostalo vsebino, ki jo ponuja storitev UL info tok, preizkusite za 14 dni brezplačno.
- Kje in kako lahko kupim e-komentar?
E-komentar je dostopen samo za naročnike storitve UL info tok. Za naročilo se na spletni strani najprej prijavite z uporabniškim imenom in geslom. Po prijavi na kliknite »Naroči storitve«, kjer izberete želeni nakup.
- Kako lahko najhitreje pridem do iskane vsebine?
- Če iščete določen člen, preko seznama členov oz. hitrega izbora na levi strani e-komentarja.
- Če iščete po vsebini, preko polja »iskanje« v katerega vpišete iskalni pojem in dobite vse zadetke, kjer je pojem uporabljen v besedilu zakona in e-komentarju.
- Če vsebino komentarja določenega člena pogosteje uporabljate, ga vstavite v seznam »Priljubljene«.
Insolvenčni postopki
- Zakaj bi se naročili na obveščanje o insolvenčnih postopkih, če so informacije prosto dostopne na internetu?
Storitev UL info tok vam z obveščanjem o izbranih insolvečnih postopkih prihrani čas. Vsako jutro prejmete obvestilo o želenih insolvenčnih postopkih na svoj e-naslov. Tako vam ni potrebno brskati po spletnih straneh in iskati javno objavljena insolvenčna obvestila in spremembe.
- Kaj vse vsebuje obveščanje o insolvenčnih postopkih?
Storitev UL info tok vas obvesti o vseh na novo začetih postopkih prejšnjega dne, o osebnih stečajih in o spremembah pri vnaprej nastavljenih subjektih; pri teh vas dodatno obvesti še o spremembah TRR (odpiranje, blokade, deblokade …).
Obveščeni boste tudi o naslednjih začetih postopkih:
- postopkih osebnega stečaja,
- postopkih poenostavljene prisilne poravnave,
- postopkih preventivnega prestrukturiranja,
- postopkih prisilne likvidacije,
- postopkih prisilne poravnave,
- postopkih stečaja zapuščine,
- postopkih zaradi insolventnosti z mednarodnim elementom,
- stečajnih postopkih nad pravno osebo.
Storitev ravno tako omogoča obveščanje o postopkih naknadno najdenega premoženja in izbrisih pravnih oseb.
- Ali lahko spremljam tudi insolvenčne postopke fizičnih oseb?
Ne. Zaradi varnosti osebnih podatkov je onemogočeno spremljanje fizičnih oseb in samostojnih podjetnikov od trenutka, ko objavijo začetek postopka osebnega stečaja.
- Ali lahko vidim celotno zgodovino procesnih dejanj (in sprememb statusa TRR)?
Da. V zavihku »Moj UL info tok« je iskalnik po nazivu dolžnika (pravne osebe). Ta vam omogoča pregled njegove celotne zgodovine procesnih dejanj (spremembe statusa TRR – v pripravi).
- Imam spremembe svojih subjektov, ki jih spremljam shranjene še kje drugje kot le v elektronski pošti?
Da. Do vseh informacij lahko dostopate preko zavihka »Moj UL info tok«.
Podrobno o insolvenčnih postopkih
- Kratka pojasnila in obrazložitev kaj so insolventni postopki/insolventnost, razlika med stečajem, prisilno poravnavo in osebnim stečajem.
INSOLVENTNOST Insolventnost podjetja nastopi takrat, ko podjetje ni več sposobno poravnati vseh svojih obveznosti, tudi če bi prodalo vse svoje premoženje (tudi npr. proizvodne prostore in stroje). Podjetje je insolventno, če obveznosti podjetja presegajo premoženje podjetja, kar z drugimi besedami pomeni, da podjetje ni oziroma ne bo sposobno poravnati vseh svojih obveznosti. Insolventni položaj podjetja nastane, če dolžnik v daljšem obdobju ni sposoben poravnavati svojih obveznosti, ki so zapadle v tem obdobju, in zato postane dolgoročno plačilno nesposoben. Poslovodstvo družbe, ki ravna s profesionalno skrbnostjo, mora nemudoma ugotoviti položaj insolventnosti, ko ta nastane, in ne sme opravljati dejanj, ki bi imela za posledico privilegiran položaj katerega od upnikov družbe, ki so v razmerju do družbe v enakem položaju. Če bi do takih dejanj, prišlo v obdobju 12 mesecev pred stečajem podjetja, so ta dejanja izpodbojna. Vodstvo insolventnega podjetja mora predlagati ukrepe finančnega prestrukturiranja, katerih cilj je ponovna plačilna sposobnost podjetja. Podjetje po razglasitvi insolventnosti ne sme opravljati nobenih plačil ali prevzemati novih obveznosti, razen tistih, ki so nujne za redno poslovanje podjetja.
- (NE)LIKVIDNOST
Sposobnost podjetja, da poravna svoje tekoče obveznosti in ima dovolj sredstev na banki, da z njimi plača račune/fakture.
- STEČAJ
Insolventno podjetje gre v stečaj v katerem stečajni sodnik določi stečajnega upravitelja, ki naredi seznam premoženja, se trudi pripraviti optimalen plan prodaje tega premoženja in določi pravila poplačila dolgov upnikom. Slednji so praviloma poplačani v manjšem delu (npr. 20 % tistega, kar jim podjetje v stečaju dolguje, dobijo nazaj) z določenimi izjemami (npr. plače in prispevki delavcev imajo prednost pred vsemi).
- PRISILNA PORAVNAVA
Podjetje, ki ima dovolj premoženja, ne pa denarja, da bi poplačalo vse obveznosti, se reši tako, da se doseže dogovor z upniki. Bistvo je, da upniki nekaj dobijo, podjetje pa še naprej deluje (se ga ne zapre, proda in poplača). Upniki del dolgov odpustijo, podjetje pa naredi načrt kako in v kakšnem roku bo poplačal preostale obveznosti.
- OSEBNI STEČAJ
To je postopek, ki je namenjen fizičnim osebam (in samostojnim podjetnikom, ko gredo v stečaj). Namen postopka je, da fizična oseba doseže dogovor z upniki, da mu del dolgov odpustijo, ostale pa poplača in se po tem lahko znova postavi na noge. V vmesnem času (dokler ni vse poplačano) veljajo zelo stroga pravila glede razpolaganja s sredstvi fizične osebe (svojega stanovanja ne more kar tako prodati, velik del prihodkov mora ves čas namenjati poplačilu dolgov...).
|