Informacije o preizkusu storitve, naročnini, ceni in nastavitvah.
Baza znanja
Informacije o javnih naročilih in objavah v glasilu uradnega lista
Portal TED (Tenders electronic daily) je spletna različica Dodatka k Uradnemu listu Evropske unije (serija S, Uradni list S ali UL S), v katerem so objavljena evropska javna naročila.
Nova obvestila se na portalu TED objavljajo od ponedeljka do petka in so na voljo izključno v elektronski obliki.
Naročnik mora obvestila v zvezi z javnimi naročili, katerih vrednost brez DDV je enaka ali višja od spodaj navedenih vrednosti, poslati v objavo na portal javnih naročil in v Uradni list Evropske unije.
Vrednosti veljajo od 1. 1. 2022.
Javno naročanje na splošnem področju:
Javno naročanje na infrastrukturem področju:
Javno naročanje na obrambnem in varnostnem področju:
Javno naročanje na področju nekaterih koncesijskih pogodb:
Prvi del (2018/S) pomeni, da je bilo javno naročilo leta 2018 objavljeno v dopolnilni izdaji Uradnega lista Evropske unije (S). Številka 179 pomeni številko Uradnega lista Evropske unije v tekočem letu, številka 404994 pa zaporedno številko objave javnega naročila.
Od datuma objave obvestila o naročilu na portalu javnih naročil, naročnik omogoči neomejen, popoln, neposreden in brezplačen dostop do dokumentacije.
Dokumentacija v zvezi z oddajo javnega naročila je objavljena na portalu javnih naročil pod točko I.3 Sporočanje.
Z uporabo enotnega besednjaka javnih naročil (CPV) se navaja nomenklatura pri oddaji javnih naročil. CPV (Common Procurement Vocabulary) predstavlja enoten klasifikacijski sistem razvrščanja za javna naročila, katerega namen je standardizacija referenc, ki jih uporabljajo naročniki za opis predmeta javnega naročila.
CPV koda je sestavljena iz glavnega besednjaka, ki definira predmet naročila in dopolnilnega besednjaka, ki daje nadaljnje informacije. Glavni besednjak temelji na drevesni strukturi. Pri izpolnjevanju obrazcev je obvezna uporaba CPV kod. Naročniki v seznamu izberejo glavno kodo, ki najbolj ustreza njihovemu opisu del in dodatno(e) kodo(e) CPV.
NUTS (Nomenclature of Territorial Units for Statistics) je nomenklatura statističnih teritorialnih enot, ki jo je sestavil Eurostat z namenom zagotoviti enotno razčlenitev teritorialnih enot za pripravo regionalnih statistik za Evropsko unijo.
Portal javnih naročil je spletni informacijski portal ministrstva, pristojnega za javna naročila, ki ga upravlja Javno podjetje Uradni list Republike Slovenije, d. o. o., na katerem so na podlagi ZJN-3 brezplačno zagotovljeni:
Portal javnih naročil poleg nejavnega dela, do katerega dostopajo registrirani uporabniki, zajema tudi javni del, do katerega imajo dostop neregistrirani uporabniki.
V okviru javnega dela portala, do katerega dostopajo neregistrirani uporabniki, so:
Poleg tega je na portalu vzpostavljen tudi elektronski sistem za izpolnjevanje obrazca ESPD in omogočeno napredno iskanje po objavah.
Nejavni del portala je dostopen samo po predhodno opravljeni registraciji, kjer registrirani uporabniki:
S popravkom javnega naročila naročnik popravlja besedilo iz predhodno objavljenega obvestila o naročilu vključno z dokumentacijo. Za potencialnega ponudnika je zato zelo priporočljivo, da je ves čas na tekočem z vsemi spremembami in dopolnitvami javnega naročila, saj se lahko spremeni tudi rok za oddajo ponudbe ali prijave ali pogoji in merila za ustreznost ponudbe.
Javna naročila se objavljajo izključno na portalu javnih naročil na podlagi Zakona o javnem naročanju, Zakona o javnem naročanju na področju obrambe in varnosti, Zakona o nekaterih koncesijskih pogodbah, Zakona o javno-zasebnem partnerstvu in Zakona o zdravstveni dejavnosti.
Javni razpisi so objavljeni v razglasnem delu Uradnega lista Republike Slovenije glede na zakonske podlage.
Na portal javnih naročil so naročniki dolžni poslati v objavo javna naročila, katerih ocenjena vrednost brez DDV je enaka ali višja od:
Zakon o javnem naročanju:
splošno področje:
infrastrukturno področje:
Zakon o javnem naročanju na področju obrambe in varnosti:
Zakon o nekaterih koncesijskih pogodbah:
Javna naročila, katerih ocenjena vrednost brez DDV je nižja od zgoraj navedenih mejnih vrednosti, so »evidenčna« javna naročila.
Na vprašanja, oddana na portalu javnih naročil, je vsak objavitelj javnega naročila dolžan odgovoriti. Po poslanem odgovoru objavitelja sta vprašanje in odgovor avtomatično objavljena in vidna pod obvestilom o naročilu, za katero je bilo poslano vprašanje.
Na portalu javnih naročil se pri zastavljanju vprašanj uporablja slikovna metoda za ločevanje ljudi in robotov »CAPTCHA«. To je nova metoda, ki se za posamezne spletne strani uporablja v okviru brskalnika Google in bo postopoma nadomestila črkovno metodo. Metoda je nastavljena tako, da izbira jezik samodejno, kar pomeni, da se vsakemu uporabniku »CAPTCHA« prikaže v tistem jeziku, ki ga ima uporabnik v operacijskem sistemu nastavljenega kot lokalni jezik.
Naročnik pošlje v objavo na portal javnih naročill, in če je to glede na vrednost primerno, tudi v Uradni list Evropske unije obrazec EU 15 – SL, Prostovoljno obvestilo za predhodno transparentnost (57. člen ZJN-3 ). Prostovoljno obvestilo za predhodno transparentnost se posreduje v objavo pred objavo odločitve iz drugega odstavka 90. člena ZJN-3.
Naročnik najpozneje 30 dni po sklenitvi pogodbe o izvedbi javnega naročila ali okvirnega sporazuma, ki sledi odločitvi o oddaji javnega naročila ali sklenitvi okvirnega sporazuma, na portal javnih naročil pošlje v objavo obvestilo o oddaji javnega naročila.
Na podlagi Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev naročnik objavi na portalu še javno dostopne informacije javnega značaja iz pogodb o izvedbi javnega naročila.
Naročniki sporočajo na portal javnih naročil na podlagi ZJN-3 le še podatke o »evidenčnih« javnih naročilih, katerih vrednost je nižja od:
splošno področje:
infrastrukturno področje:
Za vsa ta javna naročila je naročnik dolžan upoštevati načela gospodarnosti, učinkovitosti, uspešnosti in transparentnosti. Naročnik mora za ta naročila voditi tudi evidenco o njihovi oddaji, ki zajema navedbo predmeta, vrste predmeta in vrednosti javnega naročila brez DDV. Te podatke sporočajo naročniki na portal javnih naročil v aplikacijo, vzpostavljeno za ta namen, do zadnjega dne februarja tekočega leta za preteklo leto.
Podatki o oddanih javnih naročilih, katerih vrednost je enaka ali višja od zgoraj navedenih vrednosti se zajemajo neposredno iz objavljenega obvestila o oddaji javnega naročila ali organiziranega projektnega natečaja.
Naročnik vsako leto do zadnjega dne februarja na portalu javnih naročil objavi seznam javnih naročil, ki so bila oddana prejšnje leto, in to z opisom predmeta javnega naročila, vrsto predmeta, vrednostjo oddanega naročila brez DDV in nazivom gospodarskega subjekta, ki mu je bilo oddano naročilo. Te podatke odda za naročila, katerih ocenjena vrednosti je nižja od zgoraj navedenih vrednosti ter enaka ali višja od 10.000 EUR brez DDV.
Enotni evropski dokument v zvezi z oddajo naročila – ESPD je predpisan z Izvedbeno uredbo Komisije (EU) 2016/7 z dne 5. januarja 2016. Pri ESPD gre za lastno izjavo in se uporablja kot predhodni dokaz, da gospodarski subjekt izpolnjuje pogoje, zahtevane za sodelovanje v postopku javnega naročanja, ki jih ureja 76. člen ZJN-3, in da zanj ne obstajajo razlogi za izključitev iz sodelovanja v postopku, ki jih ureja 75. člen ZJN-3.
Uporaba ESPD je po ZJN-3 obvezna v vseh postopkih javnega naročanja, razen v postopku naročila male vrednosti in postopku s pogajanji brez predhodne objave, ki se izvaja zaradi skrajne nujnosti in nepredvidljivosti naročila. V teh primerih lahko naročnik sprejme običajno lastno izjavo, ki jo oblikuje sam ali pa oblikovanje prepusti ponudnikom.
Od 6. 3. 2023 je na strani e-JN na voljo nova storitev ESPD. Enotni evropski dokument v zvezi z oddajo javnega naročila (ESPD) je lastna izjava, ki se uporablja kot predhodni dokaz, da gospodarski subjekt izpolnjuje zahtevane pogoje za sodelovanje in da zanj ne obstajajo razlogi za izključitev.
Naročnik pripravi ESPD in v razpisni dokumentaciji v navodilih ponudnikom poda spletno povezavo do storitve ESPD.
Ponudnik izpolni s strani naročnika že pripravljen ESPD in ga odda skupaj s ponudbeno dokumentacijo.
Pravno varstvo zoper kršitve v postopkih javnega naročanja in pri izvajanju javnih naročil ureja Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) in je zagotovljeno v:
Vsakršno sporočanje, obveščanje, vročanje in izmenjava informacij in dokumentov med naročnikom, vlagateljem, Državno revizijsko komisijo, izbranim ponudnikom in zagovornikom javnega interesa, se izvede z objavo informacije ali dokumenta na portalu eRevizija, razen če je s tem zakonom določeno drugače.
Zahteva za pravno varstvo v postopkih javnega naročanja se lahko vloži zoper vsako ravnanje naročnika v postopku javnega naročanja, razen če zakon, ki ureja javno naročanje ali Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja določa drugače.
V predrevizijskem postopku se zahtevek za pravno varstvo vloži pri naročniku, ki vlagateljevemu zahtevku lahko ugodi ali ga zavrne.
Če naročnik zahtevek zavrne, se revizijski postopek avtomatsko nadaljuje pred Državno revizijsko komisijo za revizijo postopkov oddaje javnih naročil.
V pritožbenem postopku vlagatelj vloži pritožbo zoper naročnikovo odločitev o zavrženju revizijskega zahtevka. Državna revizijska komisija lahko pritožbo zavrne ali pa ji ugodi in razveljavi odločitev naročnika o zahtevku za revizijo.
Vsakršno sporočanje, obveščanje, vročanje in izmenjava informacij in dokumentov med naročnikom, vlagateljem, Državno revizijsko komisijo, izbranim ponudnikom in zagovornikom javnega interesa, se izvede z objavo informacije ali dokumenta na portalu eRevizija, razen če je s tem zakonom določeno drugače.
Ob vložitvi revizijskega zahtevka se pod dosjejem javnega naročila, na portalu javnih naročil, pojavi razdelek "Pregled revizijskih zahtevkov" pod katerim lahko sledite postopku pravnega varstva.
V skladu s 13.a členom Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19) se vsakršno sporočanje, obveščanje, vročanje in izmenjava informacij in dokumentov med naročnikom, vlagateljem, Državno revizijsko komisijo, izbranim ponudnikom in zagovornikom javnega interesa, izvede z objavo informacije ali dokumenta na portalu eRevizija, razen če je s tem zakonom določeno drugače.
Zahtevek za revizijo lahko vložite preko portala eRevizija, ki ga najdete na povezavi https://www.portalerevizija.si/ ali pa neposredno preko portala javnih naročil, in sicer z uporabo gumba »Zahtevek za revizijo« v dosjeju posameznega javnega naročila. V tem primeru se podatki o javnem naročilu samodejno prepišejo.
V skladu s 13.a členom Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19) se vsakršno sporočanje, obveščanje, vročanje in izmenjava informacij in dokumentov med naročnikom, vlagateljem, Državno revizijsko komisijo, izbranim ponudnikom in zagovornikom javnega interesa, izvede z objavo informacije ali dokumenta na portalu eRevizija, razen če je s tem zakonom določeno drugače.
Registracija na portalu eRevizija mi omogoča:
Več o registraciji in uporabi portala eRevizija najdete na:
https://www.portalerevizija.si/assets/documents/Navodila_za_uporabo_portala_eRevizija.pdf .
Portal eRevizija je spletni informacijski portal Državne revizijske komisije, ki ga upravlja Javno podjetje Uradni list Republike Slovenije, d. o. o., in se uporablja za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku ter za zagotavljanje informacij o poteku predrevizijskega, revizijskega in pritožbenega postopka na portalu javnih naročil.
Povezava do portala: https://www.portalerevizija.si/.
Enotna vstopna stran portala je namenjena registraciji novega uporabnika oziroma prijavi že obstoječega uporabnika naročnika in ponudnika/pooblaščenca.
Novi (neregistrirani) uporabniki portala opravijo registracijo s klikom na gumb »Registriraj se«, pod zavihkom, ki odraža njihovo vlogo v postopkih javnega naročanja.
Uporabniki, ki bodo nastopali kot pooblaščenci, se registrirajo pod vlogo ponudnika.
Registrirani uporabniki v portal vstopijo preko gumba »Prijava«, kjer vpišejo registrirani e-naslov ter izbrano geslo.
Naslednji korak je izpolnitev vloge, kjer izberete v imenu katerega poslovnega subjekta boste delali.
Pooblaščenci ponudnikov (odvetniki, svetovalci oz. druge pooblaščene osebe) se registrirate v sistem na isti način kakor ponudniki (pri registraciji torej izberete gumb »Registriraj se« pod zavihkom »Ponudnik«). Vlogo si izdelate za svoj poslovni subjekt in ne za poslovni subjekt pooblastitelja.
Po potrditvi vaše vloge s strani skrbnika portala eRevizija boste prejeli elektronsko sporočilo o aktivaciji, šele takrat vam bo omogočena uporaba portala eRevizija za ta subjekt v celoti.
Več o registraciji in uporabi portala eRevizija najdete na:
https://www.portalerevizija.si/assets/documents/Navodila_za_uporabo_portala_eRevizija.pdf .
Zahtevek za revizijo lahko vložite preko portala eRevizija, ki ga najdete na povezavi: https://www.portalerevizija.si/ ali pa neposredno preko portala javnih naročil, in sicer z uporabo gumba »Zahtevek za revizijo« v dosjeju posameznega javnega naročila.
Za vložitev revizijskega zahtevka je potrebna registracija uporabnika na portalu eRevizija, vendar pa NI POTREBNA potrjena vloga s strani skrbnika portala.
Registriran uporabnik torej lahko vloži zahtevek za revizijo s kreiranjem le uporabniškega profila na portalu eRevizija, ne bo pa mu v tej zadevi omogočen dostop do nadaljnjih dokumentov in akcij. Prav tako tak uporabnik ne bo imel dostopa do drugih zadev subjekta, za katerega je v postopku registracije.
Portal eRevizija je spletni informacijski portal Državne revizijske komisije, ki ga upravlja Javno podjetje Uradni list Republike Slovenije, d. o. o., in se uporablja za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku ter za zagotavljanje informacij o poteku predrevizijskega, revizijskega in pritožbenega postopka na portalu javnih naročil. V skladu s prvim odstavkom 24. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19) se zahtevki za revizijo vložijo preko portala eRevizija (obvezno od 1.januarja 2021).
Pravno varstvo poteka v:
Pravno varstvo v predrevizijskem in revizijskem postopku se uveljavlja z vložitvijo zahtevka za revizijo, preko portala eRevizija, pri naročniku. V primeru sodnega postopka pa z vložitvijo tožbe pri pristojnem sodišču. Za najhujše kršitve javnonaročniške zakonodaje je pravno varstvo zagotovljeno tudi v sodnem postopku, in sicer na podlagi tožbe za ugotavljanje razveljavitve pogodbe. V skladu z Obligacijskim zakonikom in Zakonom o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) lahko ponudniki, ki so bili v postopku javnega naročanja oškodovani zaradi nezakonitega ravnanja naročnika, v sodnem postopku uveljavljajo tudi povračilo škode.
vir: Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19
Procesne predpostavke oziroma pogoji za vsebinsko obravnavo zahtevka za revizijo so:
vir: Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19
Strnjeno in poenostavljeno pojasnjeno so roki za vložitev zahtevka za revizijo na razpisno dokumentacijo naslednji:
Natančneje to pomeni, da se zahtevek za revizijo, ki se nanaša na vsebino objave, povabilo k oddaji ponudbe ali razpisno dokumentacijo, lahko vloži v desetih delovnih dneh od dneva objave obvestila o naročilu ali prejema povabila k oddaji ponudbe. Zahtevka za revizijo v tem primeru ni dopustno vložiti po roku za prejem ponudb, razen če je naročnik v postopku javnega naročanja določil rok za prejem ponudb, ki je krajši od desetih delovnih dni. V tem primeru se zahtevek za revizijo lahko vloži v desetih delovnih dneh od dneva objave obvestila o naročilu.
Kadar naročnik spremeni ali dopolni navedbe v objavi, povabilu k oddaji ponudbe ali v razpisni dokumentaciji, se zahtevek za revizijo, ki se nanaša na spremenjeno, dopolnjeno ali pojasnjeno vsebino objave, povabila ali razpisne dokumentacije ali z njim neposredno povezano navedbo v prvotni objavi, povabilu k oddaji ponudbe ali razpisni dokumentaciji, lahko vloži v desetih delovnih dneh od dneva objave obvestila o dodatnih informacijah, informacijah o nedokončanem postopku ali popravku, če se s tem obvestilom spreminjajo ali dopolnjujejo zahteve ali merila za izbiro najugodnejšega ponudnika.
Zahtevek za revizijo, ki se nanaša na razpisno dokumentacijo je torej lahko vložen po roku za oddajo ponudb le v primeru, če je rok za oddajo ponudb krajši od 10 delovnih dni. V primeru, da je rok za oddajo ponudb daljši od 10 delovnih dni, se lahko zahtevek za revizijo na razpisno dokumentacijo vedno vloži le (najkasneje) do roka za oddajo ponudb, tudi v primeru, če je (zadnja) sprememba ali dopolnitev navedb v objavi, povabilu k oddaji ponudbe ali v razpisni dokumentaciji izvedena manj kot 10 delovnih dni pred rokom za oddajo ponudb.
Rok za vložitev zahtevka za revizijo na odločitev o javnem naročilu ostaja nespremenjen in znaša osem delovnih dni, razen pri postopku naročila male vrednosti, kjer je rok pet delovnih dni.
vir: https://www.gov.si/teme/pravno-varstvo-v-postopkih-javnega-narocanja/
Zahtevek za revizijo mora vsebovati:
Vlagatelj mora v zahtevku za revizijo navesti očitane kršitve ter dejstva in dokaze, s katerimi se kršitve dokazujejo.
vir: Zakon o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN) Uradni list RS, št. 43/11, 60/11 – ZTP-D, 63/13, 90/14 – ZDU-1I, 60/17 in 72/19
Uradni list RS izhaja praviloma ob petkih, po potrebi večkrat tedensko. Uredbeni del uradnega glasila izide v vsaki izdaji Uradnega lista, Mednarodne pogodbe izidejo nekajkrat letno, Razglasni del pa praviloma vsak petek.
Od 1. aprila 2010, ko se je začel uporabljati Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o Uradnem listu RS (ZUL-C)(Uradni list RS, št. 109/09), je edina uradna izdaja Uradnega lista RS elektronska izdaja, ki je brezplačno dostopna na spletni strani podjetja. Na željo naročnika je še vedno zagotovljen natis elektronske izdaje Uredbenega dela ter Mednarodnih pogodb Uradnega lista RS.
V okviru iskalnika Uradnega lista Republike Slovenije je brezplačno mogoče iskati po naslovu objav v uredbenem delu Uradnega lista Republike Slovenije. V okviru spletne strani UL info toka pa iskanje lahko omejite po rubrikah kazala za časovno obdobje enega meseca.
Kot dan izida posamezne številke Uradnega lista Republike Slovenije se šteje dan, ko je številka objavljena. Ta dan je jasno označen na prvi strani uradne, elektronske izdaje uradnega glasila. Če ste naročnik storitve UL info tok, vas o izidu Uradnega lista Republike Slovenije obvestimo po elektronski pošti ali s sporočilom SMS. Na spletni strani UL info toka lahko spremljate tudi predviden datum prihodnjih izidov uradnega glasila.
V elektronski obliki so dostopne vse številke uradnega glasila, ki so izšle po osamosvojitvi Slovenije, to je od prve številke Uradnega lista Republike Slovenije, ki je izšla 25. junija 1991.
V Uredbenem delu so objavljeni: ustava, zakoni in drugi akti državnega zbora, akti državnega sveta, akti predsednika republike, predpisi in drugi akti vlade in ministrov, splošni akti, izdani za izvrševanje javnih pooblastil, odločbe in sklepi ustavnega sodišča ter predpisi in drugi akti lokalnih skupnosti, če tako določajo njihovi statuti.
V Razglasnem delu Uradnega lista RS, ki izhaja le v elektronski izdaji, se objavljajo javni razpisi, javni natečaji, nekateri preklici in druge objave, ki se morajo po zakonu ali drugem predpisu uradno objaviti.
Besedila objav pošljite najmanj pet dni pred izidom Uradnega lista RS (petek) - v skladu s tretjim odstavkom 13. člena Uredbe o objavljanju v Uradnem listu RS (Uradni list RS, št. 20/10), in sicer: v elektronski obliki, primerni za tehnično obdelavo, na e-poštni naslov objave@uradni-list.si in hkrati izpis besedila objave s podpisom in žigom, naročilnico ali dopis - po faksu na št. 01/425-01-99, e-pošti ali po pošti na naslov Uradni list RS, Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana.
V delu Uradnega lista RS - Mednarodne pogodbe se objavljajo z zakonom ali vladno uredbo ratificirane mednarodne pogodbe, ki obvezujejo Republiko Slovenijo, akti državnega zbora o notifikaciji nasledstva mednarodnih pogodb in obvestila ministrstva za zunanje zadeve o začetku oziroma prenehanju veljavnosti mednarodnih pogodb.
Prenesite si navodila za za uporabo prenovljene storitve UL info tok.
Pogosta vprašanja
V tej rubriki boste našli odgovore na pogosta vprašanja, ki smo jih prejeli od naših uporabnikov.
Storitev UL info tok vam prihrani čas in zagotavlja, da ne zamudite pomembnih informacij o javnih naročilih. Kljub temu, da so informacije brezplačno dostopne, storitev ponuja:
Storitev UL info tok poenostavi postopek iskanja in spremljanja javnih naročil.
Storitev UL info tok vam omogoča, da ste vedno korak pred drugimi! Takoj po objavi uradne izdaje Uradnega lista RS boste na vaš izbrani e-naslov prejeli obvestilo. Obveščeni boste tudi o predpisih, ki so za vas pomembni, kar vam prihrani čas pri spremljanju zakonodajnih sprememb.
Poleg tega si lahko ustvarite svoj osebni arhiv izbranih predpisov v PDF obliki, ki jih potrebujete za svoje delo. Z UL info tok imate vse ključne informacije na dosegu roke, kadar koli jih potrebujete.
UL info tok vas obvešča glede na nastavitve v vašem profilu. Če ne označite nobenih želenih obvestil, ne boste prejemali nobenih obvestil.
Ko pa izberete rubrike, ki vas zanimajo, boste prejemali obvestila na naslednje načine:
Na ta način boste vedno na tekočem z informacijami, ki so za vas najpomembnejše in brez iskanja.
Za dodatno pomoč preverite nastavitve obveščanja v vašem uporabniškem profilu.
Da, lahko. Opravite registracijo na spletni strani ulinfotok.si ali zakonodaja.ulinfotok.si. Z registracijo se preizkus storitve samodejno aktivira za 14 dni brezplačno.
Brezplačni preizkus traja 14 dni.
Najprej opravite registracijo na spletni strani ulinfotok.si ali zakonodaja.ulinfotok.si. Po registraciji se preizkus storitve samodejno aktivira.
Morda ste preizkus storitve že opravili. Pokličite nas na 01/200 18 33, da vam bomo omogočili ponovni preizkus.
Brezplačni preizkus vam omogoča dostop do vseh rubrik storitve, vključno z e-komentarji.
Pri naročnini izbirate med tremi različnimi paketi. Več informacij najdete na zakonodaja.ulinfotok.si/cenik.
Brezplačni preizkus se samodejno konča po 14 dneh. Pred pretekom boste prejeli obvestilo o zaključku. Po izteku preizkusa morate sami naročiti izbrani paket prek spletne strani, če želite nadaljevati z uporabo storitve.
Na spletni strani zakonodaja.ulinfotok.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom (e-naslovom) in geslom.
Ali pa na spletni strani ulinfotok.si kliknite na "Naroči storitve" in se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom.
Na strani izberite želeni paket (kliknite na »IZBERI«). Nato se vam odpre portal naročnine, kjer pri »UPORABNIKI« kliknete na »DODAJ NAROČNINO«.
Izpolnite naročilo in po zaključku boste na svoj e-naslov prejeli ponudbo. Po plačilu bo storitev aktivirana za obdobje 365 dni.
Na spletni strani zakonodaja.ulinfotok.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom (e-naslovom) in geslom. Pod svojim imenom kliknite na "Moj profil".
Tukaj urejate nastavitve Paketa UL info tok ZAKONODAJA in si označite želena obveščanja glede zakonodajnih predpisov.
Ali pa se prijavite na spletni strani ulinfotok.si s svojim uporabniškim imenom (e-naslovom) in geslom. Po prijavi kliknite na svoje ime in tam boste našli možnost "Moj profil".
Tukaj urejate nastavitve Paketa UL info tok KLASIK in označite želena obveščanja o javnih naročilih.
V vseh paketih je potrebno na koncu klikniti SHRANI, da se spremembe shranijo.
Nastavitve profila lahko spremenite enako kot ob prvem označevanju:
Na koncu urejanja je treba ponovno klikniti SHRANI, da sistem shrani vaše nove nastavitve.
Da, e-naslov uporabnika lahko poljubno spreminjate kadarkoli želite.
Ne. Storitev omogoča pri eni naročnini en elektronski naslov za obveščanje. Če boste dodajali uporabnike, pomeni, da želite dodati nove naročnine.
Na strani izberete želeni paket (kliknite na IZBERI). Nato se vam odpre portal naročnine, kjer pri "UPORABNIKI" kliknete na "DODAJ NAROČNINO".
Izpolnite naročilo in po zaključku boste na svoj e-naslov prejeli ponudbo. Po plačilu ponudbe bo storitev aktivirana in veljala 365 dni.
Storitev se aktivira po plačilu ponudbe, in sicer naslednji dan po 12. uri.
Če ponudbe še niste prejeli, nas pokličite na 01/200 18 33.
Da, dostop do e-komentarja lahko kupite kot samostojen paket, enako kot preostale naročnine.
Vsebina naročnine se razlikuje glede na izbrani paket.
Podrobnosti o paketih najdete na spletni strani zakonodaja.ulinfotok.si v rubriki "Izberi svoj paket".
Storitev začne delovati naslednji dan po plačilu, in sicer po 12. uri.
Račun za podaljšanje naročnine boste prejeli pred potekom naročnine (proračunski uporabniki en mesec pred potekom, ostali najmanj 8 dni pred potekom naročnine).
S plačilom računa se storitev avtomatsko podaljša za naslednje obdobje.
Če želite spremljati vse objave, ki se nanašajo na določeno javno naročilo (npr. vprašanja in odgovore, popravke in spremembe, objavo o izbranem ponudniku ali objavljene pogodbe), imate na voljo dve možnosti:
Sledenje naročilu prek pregleda objav:
V rubriki Pregled objav slovenskih javnih naročil pri izbrani objavi kliknite Akcija in izberite možnost Sledi naročilu.
Dodajanje naročila v Moj profil:
V rubriki Moj profil pojdite na Moje nastavitve in pregled, nato v razdelku Naročila, ki jih spremljate dodajte želeno javno naročilo.
Podoben postopek lahko uporabite za sledenje objavam izbranih naročnikov.
Preverite nastavitve v rubriki Moj profil. Možno je, da ste obveščanje nastavili na preozko področje, ki mu v tem času ni ustrezala nobena objava. Predlagamo, da razširite svoje nastavitve in vključite širše pogoje, več CPV kod, ki bi lahko zajeli več dejavnosti, ki so za vas primerne.
Redno in pravočasno obveščanje preko UL info toka bistveno izboljša vaše možnosti za uspeh pri javnih naročilih. S tem ste vedno seznanjeni z vsemi naročili, ki ustrezajo vaši dejavnosti, in lahko pravočasno pripravite kakovostne ponudbe. Poleg tega vam UL info tok zagotavlja ažurne informacije o popravkih, odgovorih na vprašanja in drugih spremembah, ki so ključne za uspešno sodelovanje v postopkih javnih naročil.
Registrirani uporabniki storitve UL info tok imajo dostop do razširjenega iskalnika, ki poleg osnovnega iskalnika omogoča iskanje po polnih besedilih objav. To pomeni, da lahko iščete po ključnih besedah ali besednih zvezah, brez da bi morali brskati po posameznih publikacijah. Razširjeni iskalnik omogoča tudi iskanje po objavah v razglasnem delu glasila Uradni list Republike Slovenije.
Za vpogled v datoteko .pdf predpisa morate biti prijavljeni v sistem. Če ste prijavljeni, vendar še vedno ne morete odpreti datoteke, poskusite datoteko najprej shraniti na svoj računalnik in jo nato odpreti lokalno.
V elektronskem komentarju ZJN-3 je v celoti povzeta vsebina tiskane izdaje komentarja ZJN-3 in nadgrajena z drugimi vsebinami (sodno prakso, odločbami DKOM, drugo zakonodajo s področja javnega naročanja …). V prihodnosti bodo spremembe ZJN-3 vplivale na vsebino elektronske različice, in sicer bodo komentarji zakona ustrezno posodobljeni.
E-komentar je bolj priročen, saj ga je mogoče uporabljati na različnih napravah, kot so računalnik, tablica ali pametni telefon. Poleg tega pa se zakonodaja hitro spreminja. Vsebino e-komentarja redno nadgrajujemo, tako da boste na tekočem s spremembami.
Ne. Do e-komentarja lahko z vašim uporabniškim imenom in geslom dostopate s kateregakoli računalnika in mobilne naprave.
Da. E-komentarji so prilagojeni tudi za mobilne naprave.
Ne. Dostop do e-komentarja je mogoče le prek strani www.ulinfotok.si
Da. E-komentar lahko hkrati, z vso ostalo vsebino, ki jo ponuja storitev UL info tok, preizkusite za 14 dni brezplačno.
Enako kot ostale naročnine, in sicer:
Na spletni strani zakonodaja.ulinfotok.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom (e-naslovom) in geslom.
ALI
Na spletni strani ulinfotok.si se prijavite s svojim uporabniškim imenom (e-naslovom) in geslom in tam kliknite na »Naroči storitve«.
Na strani izberete želeni paket (kliknite na IZBERI). Takrat se vam odpre portal naročnine, kjer kliknete pri »UPORABNIKI« na »DODAJ NAROČNINO«.
Nato izpolnite naročilo. Po zaključku boste prejeli na izbrani e-naslov ponudbo. Po plačilu ponudbe, bo storitev aktivirana in bo veljala 365 dni.E-komentarji so tudi del paketov UL info toka.
Paket UL info tok KLASIK vsebuje e-komentarje: Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) s komentarjem spremenjena in dopolnjena izdaja, Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), Komentar Gradbenega zakona (GZ-1)
Paket UL info tok ZAKONODAJA, vsebuje e-komentarje: Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) s komentarjem spremenjena in dopolnjena izdaja, Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), Veliki znanstveni komentar posebnega dela Kazenskega zakonika (KZ-1), Komentar Gradbenega zakona (GZ-1)
Paket UL info tok POLNI, vsebuje vse e-komentarje: Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) s komentarjem spremenjena in dopolnjena izdaja, Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), Veliki znanstveni komentar posebnega dela Kazenskega zakonika (KZ-1), Komentar Gradbenega zakona (GZ-1)
Če v komentarju zakona iščete določen člen, to preprosto storite prek seznama členov oziroma hitrega izbora na levi strani e-komentarja. Če iščete po vsebini komentarja zakona, lahko to naredite prek polja »iskanje«, v katerega vpišete iskalni pojem, in dobite vse zadetke, kjer je pojem uporabljen v besedilu zakona in e-komentarju. Če vsebino komentarja posameznega člena pogosteje uporabljate, ga lahko dodate na seznam »Priljubljene«.
V rubriki Moj profil pojdite na Nastavitve obveščanja o mednarodnih javnih naročilih in izberite države, ki vas zanimajo.
Tako boste obveščeni o mednarodnih javnih naročilih, objavljenih na TED portalu, na podlagi izbranih držav in CPV kod, ki ste jih označili v nastavitvah za slovenska javna naročila.